Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Duży, rodzący się mięśniak


Gość Viola

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj pojechalam do szpitala poniewaz zauwazylam podzczas mycia ze z mojej pochwy cos wychodzi ( w ksztalcie palca i bardzo ukrwione jes to). Bylam w szoku jak to zauwazylam, wsomne ze miesiac wczesniej bylam u mojej panii ginekolog z dokuczajacymi uplawami czy to mozliwe ze ona tego nie zauwazyla, robila mi nawet usg dopochwowe?! w kazdym badz razie w tym szpitalu ( a dodam ze mieszkam we Francji i tutaj dostac sie do ginekologa trzeba czekac nawet miesiac) przebadala mnie polazna a nie lekarz i stwierdzila ze to jest misniak tzw rodzacy i duzy . Kazala mi umowis sie z lekarzem specjalista i napewno to bedzie do usuniecia. Natomiast bardzo martwi mnie to ze ja jade na wakacje ktore juz sa oplacone na 2 tygodnie w sobote, a ona powiedzial ze spokojnie moge z tym jechac i dopiero po powrocie isc z tym do lekarza!!!czy nie powinnam zrezygnowa z tych wakacji, nie jestem lekarzem ale z takim czym sie raczej nie czeka?! prosze mi powiedziec co mam robic jestem zalamana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi doradzać co Pani ma robić bezpośrednio nie badając Panią, nie określiwszy zaawansowania tego mięśniaka. Zawsze istnieje niebezpieczeństwo skręcenia szypuły takiego mięśniaka, z powstaniem zawału samego mięśniaka, z bardzo silnymi dolegliwościami bólowymi i szybką potrzebą interwencji ginekologicznej. Czasami trudno takie mięśniaki zidentyfikować jeśli całkowicie są schowane w jamie macicy. Ja radziłbym w Pani przypadku skonsultować się przed wyjazdem bezpośrednio z ginekologiem, który zadecyduje o dalszym sposobie postępowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie