Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Guz na prawym jądrze


Gość Paweł B.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Paweł B.

Witam... Mam pytanie... Bo ja w tych sprawach jestem zielony. W ogole na sprawach leczniczych sie nie znam wiec moga wystapic troche dziwne pytania... ..ostatnio wyczułem na prawym jądrze dosyc duzy guz.. ktory oczywiscie boli przy dotyku... Pojawił sie ten problem jak ostatnio grałem na hali w piłke nozna i pierw dostalem w to czule miejsce pierwszy raz (dosyc mocno:/), a pozniej drugi raz - tylko delikatnie mnie pilka musnela ale ból byl nie milosierny... I teraz pytania.. 1) czy po takim krotkim opisie mozna stwierdzic co to jest i czy jest to powazne?? Oczywiscie do lekarza chce sie wybrac jak najszybciej...tylko...: 2) pierw musze isc do mojego rodzinnego? czy odrazu kierowac sie do specjalisty?? (lepiej platnie gdzies czy sa mozliwosci wykonania badac za darmo?) 3) specjalista to znaczy kto? Kto sie zajmuje takimi sprawami?? Jaki lekarz?? (serio niewiem-unikam lekarzy jak tylko moge,woiec dla mnie pewne sprawy to nowosc) 4) Jakie badania, co musze zrobic by byc pewnym co to jest i jak sie tego pozbyc ewentualnie?? 5) JAkie badanie powinien wykonac mezczyzna w moim wieku?? Chcialbym aby jakas kompetentna osoba odpowiedziala mi na te pytania.. Bym byl bardzo wdzieczny.. Bo w chwili obecnej mysle tylko o tym a mam jeszcze inne sprawy na glowie.. Pozdrawiam Paweł lat 25 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość haemophilus

Jeśli pojawienie się bólu wiążesz z urazem, prawdopodobnie doszło do zmian pourazowych np. krwiaka. Koniecznie należy udać się do lekarza, najlepiej urologa. Po skierowanie musisz zgłosić się do lekarza rodzinnego, w innym przypadku wizyta będzie raczej płatna. Warto jeszcze zrobić USG jąder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Paweł B.