Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Szczypanie i ból po operacji przepukliny pachwinowej


Gość Monika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, mój problem polega na tym, że tuż po operacji przepukliny pachwinowej skośnej lewej cały czas odczuwam ból - szczypanie. W miejscu jak się kończy szew na udzie to ok. 1-1,5 cm pod tym odczuwam silne szczypanie. Nie wiem czym ono jest spowodowane, ale mnie to bardzo niepokoi. Jestem dopiero przed zdjęciem szwów, ale czasami to szczypanie jest nie do wytrzymania - odczuwam tak jakby *ciągnięnie*. Proszę o pomoc, dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moniko nie jestem lekarzem, ale właśnie nie dawno przeszedłem to co Ty teraz przechodzisz.Jestem obecnie 2 miesiące po zabiegu przepukliny,to co opisujesz jest normalne, znaczy też na początku odczuwałem szczypanie, najbardziej gdy chodziłem.Czas załatwi sprawę*),ja miałem drobne dolegliwości, pobolewania do miesiąca czasu.Aha ja mam wszczepiona siatkę,nie wiem jaką Ty metoda miałaś robiony zabieg?To jest ważne i na pewno gojenie się rany jest od tego uzależnione. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , jestem tydzień po operacji przepukliny pachwinowej i od 3 dni ( gdy jestem w domu ) strasznie podczas chodzenia piecze mnie (podejrzewam ze jest to worek mosznowy ) rana się ładnie goi i nic mnie nie boli mogę nawet ją dotykać , ale za to w środku podczas chodzenia strasznie szczypie .. gdy siedzę lub leżę nie odczuwam tego. Czy powinienem iść z tym do chirurga który robił mi operację ? I przez jaki czas ten ból może się jeszcze utrzymywać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość chirurg Tomasz Stawski

To bardzo wczesny okres pooperacyjny i takie dolegliwości jeszcze mogą występować. Z reguły ustępują po około 1-2 tygodniach. Jeśli po 2 tygodniach nie ustąpią to radzę z tym problemem udać się bezpośrednio na konsultację do chirurga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach