Swędzenie skóry głowy po operacji guza mózgu oponiaka

u?ytkownik
ANKA

Hej Daga!
Ja miałam operację oponiaka w sierpniu i jeszcze siedzę w domu. Również mam pracę umysłową, a powrót planuję w styczniu. Fizycznie czuję się dobrze, ale obawiam się zbyt duzego obciążenia mózgu....komputer, telefon, stres....
Kochana, każdy przypadek jest indywidualny i nie mozna sugerować się tym, jak inni to przechodzą i kiedy wracają po operacji do domu...
Ja myslałam, że juz po dwóch tygodniach wrócę, a tu.....
A gdzie jest zlokalizowany oponiak? Wiem od lekarza, że to ma duże znaczenie.
Jeśli na mózgu, stres ma wielkie oddziaływanie.
Głowa do góry. Będzie dobrze! Trzymam kciuki i mam nadzieję, że napiszesz parę słów jak juz będziesz po...
Wszystkiego dobrego!

Reklama
u?ytkownik
Daga

Aniu, ja chyba jestem pracoholikiem bo bez niej nie potrafię funkcjonować. Poza tym jestem nauczycielem akademickiem i mam jeden dzień zajęć w tygodniu ze studentami więc myślę, że może dam radę. Ale oczywiście każdy przypadek jest inny zalezy duzo od pacjenta, lekarza i jeszcze innych spraw. A gdzie miałaś go operowanego tzn. w jakim mieście?
Po operacji dam znać.
Pozdrawiam
Daga

u?ytkownik
Anka

Hej Daga!
Miałam operację w Poznaniu. A tak nawiasem, też myślałam, że jestem pracoholikiem, a jednak bez pracy też można normalnie funkcjonować....
Zresztą sama będziesz wiedziała najlepiej kiedy będziesz gotowa pójść do pracy.
Ja życzę Ci wszystkiego najlepszego!
Pozdrawiam serdecznie!
Anka.

u?ytkownik
Daga

Dzięki, pojutrze operacja. Jak będzie po, dam znać.
Pozdrawiam równiez :)

u?ytkownik
Anka

Daga, trzymam kciuki!

u?ytkownik
Andrzej