Mięśniaki macicy

u?ytkownik
Zasmucona

Jestem po całkowitym wycięciu macicy z przydatkami, operacja miała miejsce 3 lutego 2010 r. od tego czasu nie przestałam krwawić, tzn. od dwóch tygodni tylko plamię. Byłam do kontroli i lekarz powiedział jedynie ogólnie, że szwy rozpuszczają się 180 dni, i tym samym nie powinnam martwić się krwawienniem. Jednak wiem, że koleżanki po tej operacji krwawiły od 4 do 7 tygodni, a ja dalej krwawie i dlatego się boje czy niemają miejsca jakieś powikłania? Czasami też czuje się niekomfortowo w brzuchu. Czy można w takiej sytuacji brać cyclonamine lub 3 cyclo-forte. I jeszcze jedno pytanie, po operacji zaczełam bardzo szybko tyć, jest to wynik operacji? Przed operacją brałam hormony, czy teraz też powinnam?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

u?ytkownik
stapler

Jeśli ginekolog stwierdził, że wszystko jest w porządku to tak oczywiście jest. Proszę się nie zamartwiać. Krwawienie czy tez plamienie jeszcze może występować i będzie się powoli wycofywało. Można oczywiście stosować leki, ale najlepiej typu cyclo 3 fort. Na tycie rzeczywiście może mieć wpływ przebyta operacja. Co do stosowania hormonoterapii zastępczej musi w tej sprawie podjąć decyzję endokrynolog.

u?ytkownik
Zasmucona

Bardzo dziękuje za odpowiedz.

Twoja odpowiedź