Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Ciężkie oddychanie


Gość Becia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu mam poważny problem. Pewnego dnia tak ni z tego ni z owego zaczęło mi się ciężko oddychać. Tzn ciężko jest mi złapać oddech* trudno to opisać ale wygląda to mniej więcej tak (potrzebuję więcej powietrza niż płuca chcą przyjąć, a przynajmniej tak mi się wydaje). Po prostu nie oddycham pełną piersią. Czasem uda mi się *zaciągnąć* dużo powietrza i wtedy jest dużo lepiej. Najczęściej zdarza się to wieczorami [czasami i w ciągu dnia] i do tego dochodzi jeszcze katar [wodnisty].Czasami czuję lekki bólu w klatce piersiowej. Dodam jeszcze, że znacznie częściej odczuwam ból głowy [tylko z prawej strony, ból w okolicach skroni]. Chciałam zaznaczy jeszcze, dużo ćwiczę [karate od 9 lat], ale objawy nie występują po wysiłku fizycznym. Ale jakiś czas temu dostałam *solidnego* kopa w część potyliczną głowy. Czy to może mieć związek z tymi wszystkimi dolegliwościami ? Parę lat temu miałam także problem z zatokami... Ostatnie badanie krwi jakie robiłam [początek stycznia] było w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość haemophilus

Na pewno powinna Pani zostać skonsultowana przez internistę. Zaburzenia oddychania, uczucie braku powietrza może być efektem niedokrwistości (najlepiej powtórzyć morfologię), chorób sercopochodnych (np. zaburzenia rytmu serca, zespół Barlowa), chorób płuc, przemęczenia i stresu. Należy również rozważyć jako przyczynę uraz głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach