Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Świeża krew na papierze toaletowym a później krwisty stolec


Gość Krzysztof

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 27 lat oraz siedzącą prace z zawodu jestem informatykiem. Dwa tygodnie temu zauważyłem w trakcie oddawania stolca żywo czerwoną krew na papierze toaletowym. Czułem również przy oddawaniu stolca lekki ból tak jakby w końcowym odcinku odbytu u jego samego ujścia. Zacząłem więc jeść codziennie owsiankę, krew ustąpiła a stolec miał luźna konsystencje. Obecnie po 2 tygodniach od ustąpienia objawów krwawienia na papierze toaletowym widzę kał zabarwiony na czerwono. Wygląda to tak jakby na jego ściankach zewnętrznych znajdowała się krew. Dodam że nie mam żadnych bólów brzucha, mdłości, wymiotów, nic mnie nie boli, nie tracę apetytu. Zawsze mam tylko wrażenie przy wypróżnianiu jakby coś uciskało mnie na końcu odbytu. Poczytałem informacje w internecie i bardzo obawiam się żeby nie był to żaden nowotwór. zapisałem się prywatnie do gastroenterologa. wizytę mam mieć dopiero w przyszłym tygodniu ale nie mogę przestać myśleć o tym co może mi dolegać. Chciałem zapytać się czy dobrze wybrałem specjalność lekarza? czy może lepiej zapisać się do chirurga ? chciałem również zapytać co mi może dolegać ? nigdy wcześniej nie miałem żadnych takich problemów. Dodam tylko że jestem osobą aktywnie fizyczna 3-4 razy w tygodniu uczęszczam na siłownie od kilku lat. Przed wystąpieniem objawów zmniejszyłem kaloryczność diety jedząc bardzo mało. trwało to możne z 1,5 miesiąca a pierwsze objawy czyli krwawienie wystąpiły prawie natychmiast po powrocie do normalnej diety. Dodam również że często teraz występują u mnie wzdęcia do kilku razy w trakcie godziny, głównie po posiłku. Bardzo dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...