Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Krwawienie po kolonoskopii


Gość Łukasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zauważyłem dzisiaj na papierze coś co przypomina krew. We wrześniu miałem wykonywaną kolonoskopię, gdzie nie stwierdzono nic w jelicie. Od września coś co przypomina krew pojawiło się drugi raz. Czy powinienem się udać do lekarza? Czy powinienem powtórzyć kolonoskopię? Czy od września mógł się rozwinąć nowotwór? Do którego odcinka jelita występuje krwawienie jawne?Esica? Zstępnica? Od którego odcinka krwawienie przechodzi w utajone? dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey.nie jestem lekarzem ale tez mam podobny problem bo ja to kolnoskopie miałem w czerwcu i to juz mineło 6 mies. a powodem tez było krwawienie tzn taka mała kropka.w kolnoskopi wyszło tylko tyle ze miałem peknieta sluzówke i nic po za tym.niekiedy zauwazam ze tez na moim stolcu jest krew i trze zawsze chodze do gastrologa po tym i jestem wystraszony jak niewiem.mam tez małego polipa we wpuscie zoładka i bede go usował w lutym ktory tez podkrwawia a ja mysle ze to cos gorszego.nie jestem lekarzem ale moge ci powiedziec ze w takim odstepie czasu raczej mało prawdopodobne zeby cos sie zdazyło zmienic.wiec raczej aja jestem zdania ze to raczej nie nowotwor.predzej zylaki odbytu lub tez jakies pekniecia.krwawienie jawne wystepuje wtedy gdy pochodzi z koncowych odcinków jelita a krwawienie utajone wtedy gdy pochodzi z poczatkowych odcinków jelita grubego luc jelita cienkiego albo nawet zoładka ale to wtedy krew przybiera postac czarną lub jej wcale nie widac.pozd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach