Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Ból po operacji kręgosłupa lędźwiowego


Gość Krystyna

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zawiedziony

Do Mirki,..........nie odpowiadam ponieważ nie posiadam tego schorzenia, a nie jestem lekarzem , by udzielać konkretnych informacji, jak nie którzy tutaj. Gdyby pytanie dotyczyło podobnego schorzenia co moje to możesz być pewna że odpowiedziałbym tyle co wiem......Po to jest takie forum lub inne, aby szukać a może się znajdzie odpowiedz.Najlepszą osobą do udzielania takich odpowiedzi , jest lekarz znający się na rzeczy...Każda osoba inaczej podchodzi do swojego cierpienia i bólu, i każdy sam musi podjąć decyzje co do dalszego leczenia.......bo do kogo będzie miał pózniej pretensje, gdy coś pójdzie, nie -tak?.....Sam do siebie ....!...... Czy do osób na forum, które doradzają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał Szczecin

Do ZAWIEDZONY Czy jak bardzo dobry chirurg się pomyli to i tak będzie na pacjenta a nie na nas, bo my tylko doradzamy a nie wykonujemy operacji, możemy też opisać od początku choroby jak to wyglądało i wcale nie jest powiedziany że będzie tak samo, więc to forum jest dla ludzi którzy chcą się czegoś więcej dowiedzieć jak to wygląda z np mojej strony, bo lekarze nie zawsze mówią prawdę i na zadane im pytanie unikają odpowiedzi. I to co napisałem na pewno możesz się ze mną nie zgodzić bo tobie lekarze do których chodzisz wszystko tak wyjaśnią że wszystko wiesz, tylko nie wiesz czy ci prawdę mówią czy bajer wciskają żeby mieć z takim/imi pacjentami spokój na parę lat. Więc twoje wyjaśnianie komuś swojej choroby też nic nie da, oczywiście jak ktoś się znajdzie z tym samym co ty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał Szczecin